Як все встигнути. Огляд менеджерів завдань для Android

Багато власників смартфонів на Android, найпопулярнішої мобільної платформи у світі, часто використовують свій пристрій для розваг: грають, сидять в соціальних мережах, дивляться фільми, читають книги або слухають музику. Проте не варто забувати, що «розумні» телефони можуть нести і кориснішу функцію. Приміром — стати ще і незамінним помічником при організації особистих справ.

Мати таку програму, яка допоможе привести справи в порядок, підвищити продуктивність і поліпшити пунктуальність, вчасно нагадавши про важливий захід, дуже зручно. Крім того, смартфон завжди знаходиться під рукою, і забути його складніше, ніж список покупок. Органайзерів, що дозволяють створювати переліки справ і завдань, в Google Play є множина і вони відібрали п’ятірку кращих з них.

Any.DO

Одне з найзручніших, на наш погляд, додатків для складання списків в дусі «зробити це і те». Програма виділяється приємним оформленням у біло-блакитних кольорах і інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом. Щоб викреслити завдання, вимагається провести по ній пальцем, а щоб видалити усі виконані справи — потрясти смартфон.

Творці Any.DO постаралися зробити так, щоб друкувати довелося якомога менше. Намічати справи, які треба зробити, можна за допомогою голосу. Додаток також намагається вгадати(і часто дуже успішно), які слова набирає користувач. На стороні інших переваг Any.DO — автоматичне створення завдання при пропущеному дзвінку, імпорт списків з Google Task, можливість «ділитися» ними з друзями, створення резервних копій.

Середня оцінка в Google Play : 4,5/5(31 973);
Інші платформи: iOS, плагін для браузеру Chrome;
Ліцензія: безкоштовно.

Astrid

Ця програма багато чому схожа з Any.DO: той же біло-блакитний інтерфейс(забарвлення можна змінити в налаштуваннях), є присутньою підтримка тих же платформ, є синхронізація з «Завданнями» Google і голосове введення. Від аналогів Astrid відрізняється вбудованим таймером, який вважає, скільки часу пішло на завдання, або скільки ще залишилося для її вирішення.

Проте функції Astrid можна розширити, замовивши преміум-версію. Оформивши підписку, користувачі зможуть прикріплювати до заміток PDF- файли, картинки, документи Word і Excel(об’ємом не більше 1 гігабайта), міняти теми оформлення, активувати смугу прогресу виконання завдання, створювати резервні копії голосових заміток і інше.

Також програму можна навчити привласнювати завданням геолокаційні мітки, але для цього вимагається купити до неї доповнення Astrid Locale(47 рублів в Google Play). Воно нагадує про справи, виходячи з місцезнаходження. Приміром, якщо користувач йде повз аптеку, Astrid попросить не забути купити ліки. Відгуки у цього плагіну, проте, не найкращі, і він не оновлювався з серпня 2010 року.

Середня оцінка в Google Play : 4,3/5(51 005);
Інші платформи: iOS, веб-інтерфейс, плагін для браузеру Chrome;
Ліцензія: базові функції безкоштовні; є платні версії(5 доларів в місяць або 40 в рік).

Remember the Milk

Тайм-менеджер з найбагатішим набором функцій, проте найбільш важливі з них доступні тільки по підписці(синхронізація із завданнями в BlackBerry- комунікаторові і пошті Outlook, підтримка геометок і виджетов на головному екрані). У безкоштовній версії резервні копії робляться лише раз на добу. У іншому — простий планувальник, що уміє створювати «розумні» списки з пошукових запитів, групувати і відправляти завдання в «Календар» Google, Gmail або Twitter.

Середня оцінка в Google Play : 4,4/5(16 912);
Інші платформи: iOS, BlackBerry, веб-інтерфейс, підтримка багатьох сторонніх клієнтів;
Ліцензія: у безкоштовній версії функції сильно урізані; вартість підписки — 25 доларів в рік.

Wunderlist

Важлива гідність Wunderlist — синхронізація усіх завдань з інтернет-аккаунтом, а не від одного пристрою до іншого або за допомогою третьої сторони. Завдання можна відправляти в програму з електронної пошти(і на неї ж отримувати нагадування), групувати їх в списки або виносити на робочий стіл. У останньому випадку можна бачити майбутні справи, не відкриваючи самого застосування.

Середня оцінка в Google Play : 4,1/5(4 627);
Інші платформи: Windows, iOS, OS X, Linux, BlackBerry, Windows Phone, веб-версія;
Ліцензія: безкоштовно.

GTasks

GTasks — це простий клієнт для «Завдань» Google. Підійде в якості варіанту, якщо ви хочете, щоб дані зберігалися на серверах відомої компанії. Якщо у вас є декілька аккаунтів Google, завдання можна синхронізувати між ними. Також є зручний виджет на домашній екран з горизонтальною прокруткою.

Середня оцінка в Google Play : 4,5/5(25 027);
Інші платформи: Windows, iOS, OS X, Linux, BlackBerry, Windows Phone, веб-версія;
Ліцензія: безкоштовно; 5 доларів за відключення реклами і синхронізацію у фоновому режимі.

Якщо складати переліки завдань треба, а освоювати щось нове не хочеться, можна задіяти і всім знайомі застосування. Як варіант, таку роль може зіграти Evernote. Створювати зручні списки допоможуть кнопки-«флажки» в панелі форматування заміток.

Приміром, один користувач, сидячи за ПК зі встановленим клієнтом, може проставити галочок(Формат — Завдання — Вставити прапорець) навпроти продуктів, які треба купити. Усі внесені ним зміни синхронізуються з додатком Evernote на смартфоні у іншої людини, яка в цей же час ходить по магазину.

Для таких же цілей підійде і хмарне сховище Dropbox. В цьому випадку, правда, доведеться кожного разу редагувати і скидати в «коробку» текстовий документ.

This entry was posted in Без рубрики by dro. Bookmark the permalink.

Comments are closed.