«КамАЗ» випустить безпілотник раніше Apple

Безпілотний «КамАЗ», яким управлятиме система штучного інтелекту, випустять до кінця 2017 року. Над проектом спільно з автовиробником з 2015 року працює компанія Cognitive Technologies , яка і повідомила про терміни поставки промислової версії вантажівки на ринок.

Чекати залишилося недовго
Плани про створення російських безпілотних авто озвучували і раніше. Так, до 2018 року в країні повинні з’явитися спеціальні дороги для безпілотних вантажівок і перші безпілотні автомобілі . Затверджено і дорожня карта створення російських безпілотних авто , а прем’єр-міністр Дмитро Медведєв просив «Ростех» не відставати від Apple і Google .
Президент Cognitive Technologies Ольга Ускова заявила, що на початку 2017 року представлена ​​«закінчена версію ADAS [Advanced Driver Assistance System — передова система допомоги водієві] першого рівня з елементами штучного інтелекту». Це реальний предпромишленний прототип, який до кінця року доведуть до стадії промислового виробництва.
На створення безпілотного «КамАЗа» держава виділила 300 млн рублів
Компанія підписала угоду з Мінобранаукі РФ і вже завершила один з останніх етапів робіт зі створення предпромишленной версії ADAS. До систем першого рівня відносять ті, які здатні попередити водія про можливе зіткнення з автомобілями і пішоходами, перетині ліній дорожньої розмітки, а також розпізнати дорожні знаки. Системи другого рівня припускають втручання в процес управління (утримання в смузі, пригальмовування і ін.), А п’ятого — реалізують повністю автоматичне безпілотне управління.
До речі, в Apple з безпілотними авто все погано. Нещодавно інсайдери заявили, що компанія звільнила частину співробітників підрозділу, яке займалося розробкою проекту — мабуть, iPhone 7 і 7 Plus представляють для Apple куди більший інтерес.

відмінності

Cognitive Technologies використовує пасивну модель комп’ютерного зору: інформація зчитується з відеокамер і використовується для прийняття рішень. Паралельно працює і активна частина моделі; Google Car і багато інших іноземних проекти використовують тільки її.
Зарубіжні безпілотні авто орієнтуються на ідеальні умови руху — хороше дорожнє покриття, чітку розмітку і т.п. Російська система ближче до реальних умов і зможе працювати навіть на бездоріжжі і в будь-яку погоду. При цьому на виявлення небезпеки на дорозі і реагування на неї системі відводиться 0,3 с.
До речі, «КамАЗ» раніше показував прототип безпілотного автобуса:

Comments are closed.