Як відключити платні підписки на мобільному

МТС
Після оформлення будь платної підписки оператор надсилає абоненту SMS з інформацією про це, а також з командою відключення послуги. На сайті МТС перелік підписок доступний в розділі « Мій контент », авторизація тут здійснюється за логіном і паролем від особистого кабінету. Підписки можна перевірити в додатку для смартфона — в розділі «Послуги». Ще один спосіб — USSD-запит * 152 #: команда дозволяє переглянути підписки, підписатися на послуги і відписатися від них.

Випадково підписалися на послугу, після чого з рахунку зникли гроші? Ресурс радить скласти скаргу, зателефонувавши за номером 0890 — це дозволить повернути кошти.
Щоб підписки не активовані в подальшому, доступна безкоштовна послуга «Заборона контенту». Вона не дає відправляти і приймати платні SMS і дзвінки з коротких номерів. Підключається послуга за номером 0890.
У салоні зв’язку МТС можна відкрити спеціальний рахунок для контент-послуг — це дозволить обмежити витрати. Для відкриття рахунку потрібен тільки паспорт.
Команди перевірки додаткового рахунку та поповнення доступні на сайті оператора .

Білайн
Команду для відключення підписки оператор відправляє в SMS з інформацією про підключення послуги. Якщо ви підписалися на послугу випадково (або вас підписали без вашої згоди), можна зателефонувати на короткий номером 0611 і залишити скаргу — оператор розбереться в ситуації і поверне гроші.
Активні підписки відображаються на сайті «Білайну» в особистому кабінеті — потрібно вибрати вкладку «Профіль», перегорнути до розділу «Мої інформаційно-розважальні послуги» і там відкрити список активних підписок. У мобільному додатку перелік підписок можна побачити в розділі «Тарифи і опції» в самому низу.

«Білайн» безкоштовно пропонує підключити додатковий контентний баланс для точного контролю коштів. Послуга активується в особистому кабінеті на сайті оператора або за номером * 110 * 5062 #.
Команди для поповнення і перевірки додаткового рахунку доступні на сайті оператора .
Мегафон
Після оформлення передплати оператор відправляє SMS з даними про те, що послуга підключена. Повідомлення також містить команду відключення послуги.
Перевірити, які підписки оформлені на ваш номер, можна в особистому кабінеті — на сайті «Мегафона» або в фірмовому мобільному додатку. Якщо ви випадково підписалися (або вас без вашого відома підписали) на якийсь сервіс, потрібно зателефонувати в службу підтримки 8-800-550-05-00 — скарга дозволить повернути гроші на рахунок.

У будь-якому салоні «Мегафона» можна безкоштовно підключити безстроковий контентний рахунок — для цього потрібен тільки номер мобільного і паспорт. Через контактний центр за телефоном рахунок підключається тільки на три місяці. Для абонентів, які оформили банківську карту «Мегафона», прив’язану до основного рахунку мобільного, доступний повну заборону на підписку.
Команди для поповнення і перевірки додаткового рахунку доступні на сайті оператора .

Tele2
Для відключення платної підписки можна використовувати команду з SMS про успішне підключення послуги. Інформація про глобально є в особистому кабінеті і в мобільному додатку.

Якщо ви підключили послугу випадково, зателефонуйте за номером 611 і залиште скаргу. Після звернення вам можуть повернути гроші за послугу на рахунок.
У центрах обслуговування абонентів Tele2 можна оформити спеціальний особовий рахунок для контенту — для цього буде потрібно номер мобільного і паспорт.
Команди для поповнення і перевірки додаткового рахунку доступні на сайті оператора .

This entry was posted in Без рубрики by dro. Bookmark the permalink.

Comments are closed.