Інженери з Пекіна обіцяють до кінця 2017 випробувати прототип комбінованого гіперзвукового двигуна для літальних апаратів і ракет-носіїв нового типу, а не пізніше 2025 року провести «польові» льотні випробування. Розробка отримала назву TRRE (Turbo-aided Rocket-augmented Ram / scramjet Engine, турбований ракетно доповнений прямоточний повітряно-реактивний / гіперзвукової прямоточний повітряно-реактивний двигун).
За очікуваннями розробників, з новим двигуном літак зможе розганятися до десяти з половиною тисяч кілометрів на годину. Якщо розроблювальний пристрій пройде випробування, воно стане першим двигуном такого типу, реалізованим на практиці.
Aviation Week повідомляє, що в TRRE в єдиній оболонці розміщені відразу три двигуни різного типу: турбореактивний, ракетний і прямоточний повітряно-реактивний, які активуються на різних етапах. Для розгону в TRRE застосовується турбореактивний суб-движок, після цього включається прямоточная повітряно-реактивна щабель, а при досягненні надзвукової швидкості прямоточному движку починає сприяти ракетний двигун. При досягненні швидкості близької до шістсот кілометрів на годину ракетний двигун відключиться, а прямоточний повітряно-реактивний двигун повинен перейде в гіперзвукової режим.
Нагадаємо, що Росія в 2016 відзвітувала про розробку комбінованого реактивно-ракетного двигуна, здатного працювати в умови як атмосфери, так і відкритого космосу. За словами головнокомандувача РВСН Сергія Каракаева, модель нового двигуна пройшла вогневі випробування і підтвердила свою працездатність.
Літак, що оснащується даними мотором, розробляється в двох типах: пілотованому і безпілотний, і повинен бути представлений до польових випробувань після 2020 року. З нетерпінням чекаємо офіційного анонса Міністерства оборони!