Роскомнадзор підготував список норм якості зв’язки, які стануть обов’язковими для стільникових операторів. Якщо послуги не відповідатимуть мінімальному стандарту, операторів можуть позбавити ліцензії. Як очікується, нові принципи будуть затверджені на засіданні громадської ради відомства, яке відбудеться 15 листопада.
Копія документу, в якому перераховані пропозиції Роскомнадзора, виявилася у розпорядженні газети «Відомості». Всього в «Концепціях по створенню системи контролю якості надання послуг зв’язку в Російській Федерації» вказані 25 параметрів, по яких пропонується оцінювати якості зв’язку. Серед них є такі, як доля викликів неуспіхів, середній час встановлення виклику на лінії і час доставки СМС.
Зокрема, Роскомнадзор пропонує зробити так, щоб доля викликів неуспіхів при дзвінку з мобільника на міський телефон не перевищувала 5%, а при дзвінки з мобільного на мобільний — не вище 2,5%. Крім того, СМС повинно бути доставлено не пізніше чим через 8 секунд. Відомство вказує, що норми мінімальної вимоги до якості послуг зв’язку встановлені в Італії, Франції, Латвії, Індії, Пакистані, Малайзії, Сінгапурі і Австралії.
Достовірність документу газеті підтвердив Володимир Пиков, офіційний представник Роскомнадзора. Він уточнив, що норми доки оформлені тільки у вигляді концепції, яка ще обговорюватиметься і допрацьовуватиметься.