“Ми вже переконали Обаму завести аккаунт”. Директор по маркетингу Google+ поділився планами на майбутнє

У московському офісі Google пройшов круглий стіл з Марвином Чоу, директором по світовому маркетингу Google+. Марвин поділився з московськими журналістами планами по просуванню соціальної мережі, розповів, в чому полягають її особливості і як вона співіснує з іншими платформами.

Марвин приїхав в Москву з робочим візитом, частиною якого стало спілкування з журналістами. Традиційно для Google круглий стіл пройшов в неформальній обстановці.

Насамперед журналісти стали запитувати Марвина, чи зможе Google+ стати найпопулярнішою соцсетью, витіснивши Facebook.

“У світі є місце для безлічі різних соціальних мереж. Навряд чи в майбутньому з’явиться якась одна, яка витіснить усі інші. Зараз багато людей мають аккаунти на різних платформах і користуються ними за бажанням. Щоб поділитися фотографією із смартфону, користувачі вибирають Instagram, щоб бути в курсі новин – Twitter, щоб спілкуватися неформально – Google+ і так далі”, – повідав Марвин.

Також журналістів зацікавило, якими темпами росте аудиторія соціальної мережі. Деякі з присутніх виразили сумніви з приводу того, що “гугловская” соцсеть зможе набрати популярність. На це Марвин відповів:

“Google – дуже амбітна компанія, проте ми не прагнемо за всяку ціну зробити Google+ найпопулярнішою платформою. Наздоганяти по аудиторії Facebook – це не первинний пріоритет. Миттєва гонитва за кількістю користувачів – неправильний спосіб зробити по-справжньому успішну соціальну мережу. Замість цього ми ретельно вивчаємо потреби людей, спостерігаємо за тим, як вони використовують інструменти Google+ і вислуховуємо їх побажання. Це дозволяє нам зробити по-справжньому якісний проект, який націлений в майбутнє.

Google+ має величезний потенціал, адже вона надає функціональність, яка відсутня на усіх інших платформах. Круги – це по-справжньому новий рівень інтернет-спілкування. У традиційних соціальних мережах людина ділиться своїми записами відразу з усіма друзями. Поки у нього 35 друзів – це нормально, проте пізніше їх стає 350, потім 3 500.

Друзі в соціальній мережі – це взагалі усі люди, з якими людину зіштовхнуло життя : і начальник з роботи, і колишня дівчина, і діти, і батьки. Користувачеві стає важко робити записи, він відчуває свою відповідальність за них, думає, яким чином їх сприймуть різні люди.

Я вважаю, що ділитися усім з усіма відразу – це неприродно, в реальному житті люди так не роблять. У цьому головна перевага Google+. Наша соцсеть дозволяє не придумувати для мережі якийсь особливий образ себе, вона дає користувачам можливість бути самими собою”.

Марвин зробив особливий упор на те, що спілкування в Google+ може бути приватним. За його словами, саме це і притягне в “гугловскую” соцсеть аудиторію. Щоб підкреслити це, він привів в приклад власний досвід.

“Я активний користувач Google+, це частина моєї роботи і частина моєї особи. У мене багато тисяч передплатників, я щодня ділюся з ними записами. Проте, коли я хочу викласти фотографії своєї дочки або ще щось, пов’язане з сім’єю, я ділюся цією інформацією з кругом в сто чоловік. Я не вважаю, що про мою сім’ю повинен знати весь світ.

Ця основна відмінність нашої соцсети, але є і множина інших. Подумайте тільки, Google+ дозволяє влаштовувати відеочат з десятьма людьми одночасно, причому не лише з комп’ютера, але і із смартфону. Ще я дуже люблю інструмент ‘Місця’, який дозволяє дізнатися, що думають про якийсь ресторан, кінотеатр, спортзалі не чужі люди, а ваші друзі. Це новий ступінь розвитку мережі, Інтернет, що персоналізується. Ви можете послухати в Google+ пісню і дізнатися, хто з ваших друзів теж слухав її. Це зближує, чи не так”?

Чоу підкреслив, що мобільний додаток Google+ отримав велику популярність. За його словами, сегмент смартфонів – цей стратегічно важливий напрям для компанії. “За статистикою, люди набагато частіше користуються Google+ із смартфонів, чим з комп’ютера. Це позитивний знак для нас, адже це означає, що до соціальної мережі є дійсно високий інтерес”, – сказав він.

Чоу нахвалявся, що з моменту запуску Google+ пройшла дуже великий шлях, притягнула багато нових користувачів і стала набагато функциональнее.

“Ми дуже натхненні прогресом, якого ми досягли всього за рік роботи. Соціальна мережа покращала і продовжує розвиватися і набирати популярність. Я допомагаю просувати її, намагаюся зробити так, щоб про можливості, які дає Google+, дізналося якомога більше людей. Ми вже переконали президента Обаму і багато інших відомих людей завести аккаунти в Google+, різними способами намагаємося повідомити людей про можливості соціальної мережі. Росія для нас – це дуже важливий ринок, великим потенціалом”, що володіє.

Коли журналісти наводили в приклад результати досліджень, що доводять непопулярність Google+, Марвин использвал один і той же вагомий аргумент:

“Google+ – це соціальна мережа, в якій користувач сам вибирає, з ким йому ділитися інформацією. Загальнодоступних записів може бути не так вже і багато, їх може навіть зовсім не бути, але це не означає, що аккаунт залишається неактивним. Різні статистичні дослідження не можуть враховувати це”.

Підводячи підсумок зустрічі, Марвин заявив:

“Ми упевнені, що Google+ завоює успіх і в Росії, адже користувачам тут потрібне те ж саме, що і в інших куточках світу : якісна соціальна мережа”, що персоналізується.

Хай-тек:

Comments are closed.