Mail.ru зустрів своє 15-річчя перейменуванням

По-перше про електрику тут: Услуги электрика.

Компанія Mail.ru Group відсвяткувала цього тижня свій 15-й день народження. І на великій конференції, присвяченій цій події, зробила відразу декілька гучних анонсів. І, напевно, найважливіший з них: для виходу на зарубіжні ринки Mail.ru Group використовуватиме нове глобальне ім’я my.com.

«Тому що, як вам відомо, Mail.ru і Odnoklassniki.ru мають деякі обмеження по запуску на зарубіжних ринках з точки зору імені. І ми довго думали. Взагалі для мене це було одне з найважливіших питань за останні півроку. Я практично думав над ним щодня. І сьогодні ми раді оголосити, що використовуватимемо новий бренд my.com при виході наших продуктів на зарубіжний ринок», — заявив генеральний директор Mail.ru Group Дмитро Гришин.

І хоча найчастіше в компанії як приклад виходу на європейський і американський ринки приводять ігри, найімовірніше, Mail.ru Group почне промоутировать на my.com поштовий сервіс.

Річ у тому, що доля російської аудиторії давно стала постійною величиною, а холдингу потрібний приріст користувачів. Величезний інтерес у оглядачів викликала ціна домена, а оскільки від коментарів на цю тему менеджмент компанії відмовляється, то журналістам доводиться гадати. Двохбуквений домен в зоні .com — задоволення дороге, тому називаються різні цифри: від 300тисяч до 12 мільйонів доларів.

Ще один цікавий анонс носить бренд ICQ, але при цьому з самою «аською» пов’язаний досить опосередковано. Інтернет-холдинг Mail.ru Group розгортає в Москві одну з найбільших безкоштовних Wi — Fi- мереж. Вона складатиметься приблизно з 500 хот-спотов, розташованих в кафе, парках, вокзалах і аеропортах.

Зараз ця мережа, що дістала назву ICQ WiFi Free, існує у вигляді приблизно десяти точок доступу, проте, до середини листопада цього року обіцяють побудувати цілком. На питання, навіщо Mail.ru Group знадобилося створювати безкоштовну Wi — Fi- мережа і вже тим більше називати її ім’ям колись популярного у світі сервісу миттєвих повідомлень, в компанії відповідають просто, але все одно незрозуміло.

«Це наша маркетингова політика. Ми хочемо, по-перше, подивитися, як поводяться користувачі инстант-мессенджинга в цих мережах, як вони поводяться в кафе і ресторанах. Таким чином, ми, звичайно, хочемо популяризувати свої сервіси і, в першу чергу, сервіс ICQ. Якщо зайти зараз на точку, то можна подивитися вітальну сторіночку, і там не лише ICQ, але ще і мейлрушні сервіси. Так що це більше маркетинг», — пояснив керівник напряму интернет-мессенджеров Mail.ru Group Ігор Єрмаков.

За словами Ігоря Єрмакова, робота мережі впродовж перших двох місяців покаже, чи буде компанія нарощувати число хот-спотов. Проте доступ до інтернету через ICQ WiFi Free обіцяють залишити безкоштовним і в перспективі.

І ще один анонс від Mail.ru Group: соціальна мережа «Однокласники» намагається грати в російський аналог Spotify. На презентації сервіс назвали «інтернет-радіо», хоча, по суті, це просто сервіс рекомендацій для розділів «Відео» і «Музика». Функція в розділі «Музика» працює так: користувач при прослуховуванні свого улюбленого виконавця може натиснути кнопку «Схоже», і «Однокласники» запропонують композиції, які потенційно могли б сподобатися користувачеві.

«Усі треки, які потрапляють до нас, каталогізуються. Оскільки до нас потрапляють мільйони треків, ми обробляємо масу інформації : назва трека, його довжина, якісь hash- коди цього трека для того, щоб скласти каталог. Після цього ми намагаємося прибрати дублікати. Ми намагаємося зрозуміти, знайти найпопулярніші треки, і тільки після цього ми починаємо аналізувати що ще слухають люди разом з цими треками. Усі ці кроки складають досить велику математику, і тільки після того, як ми їх пройшли, ми змогли зробити ось це просте натиснення», — розповів керівник бізнес-підрозділу «Соціальні мережі» Mail.Ru Group Ілля Широков.

Що з цього вийде, і чи житиме такий дивний формат, поки незрозуміло. І знову ж таки: доки сервіс безкоштовний. Західні аналоги типу інтернет-радіо Pandora або Spotify «живуть і заробляють» на підписці і рекламі. Проте, на думку Іллі Широкова, реклама такий сервіс виправдати не зможе, тільки викличе роздратування у користувачів.

«Ми зараз проводимо експеримент з «Гала-рекордс», з Нікітіним і іншими російськими студіями. Вони надали нам тільки частину нашого контенту, щоб ми могли продемонструвати що ми можемо для них заробляти гроші. Той контент, який вони нам передають, люди можуть викачувати вже за гроші. Тобто, прослуховувати безкоштовно, вони з’являються в усіх рекомендаціях безкоштовно. Але для того, щоб викачати трек до себе на телефон або на комп’ютер, треба заплатити невелику суму грошей — 10 рублів, якщо не помиляюся. І ось саме по такій моделі, ми хочемо рухатися далі», — продовжив Ілля Широков.

Потрібно відмітити, що все-таки виглядає схема декілька дивно: зараз у розпорядженні «Однокласників» 3 тисячі треків для продажу і мільйони композицій, залитих на сервіс користувачами для безкоштовного прослуховування.

Comments are closed.