Уперше з моменту випуску iPhone в 2007 році лояльність користувачів до бренду знизилася, говорить статистика. Очевидно, це пов’язано з довгою відсутністю революційних нововведень і негативними відгуками преси про iPhone 5.
Кількість володарів «айфону», що бажають змінити свій пристрій на нову модель, знизилося, передає CNET, посилаючись на дані Strategy Analytics. Доля американців, що бажають обміняти свій iPhone на останню версію, скоротилася з 93 відсотків в 2011 році до 88 відсотків в поточному році. Менш лояльними до бренду стали і європейці — лише 75 відсотків власників «яблучних» трубок в цьому регіоні виявили бажання придбати нову модель(минулого року про це мріяли 88 відсотків респондентів).
Зрозуміло, показник лояльності аудиторії як і раніше дуже високий, проте тенденція повинна змусити компанію насторожитися. Смартфони на базі операційних систем Android і Windows Phone продовжують відвойовувати позиції у «яблучних» гаджетів.
«Число респондентів, що відповіли, що вони не куплять наступний смартфон у Apple, невелике. Проте компанії варто турбуватися про збільшення числа тих споживачів, які не упевнені, чи залишаться вони лояльні бренду Apple», — вважають експерти Strategy Analytics.