Microsoft хоче стати як Apple

Азіатські постачальники комплектуючих почали тестувати прототипи смартфонів під брендом Microsoft. Відомо лише, що діагональ екрану одного з них складає від 4 до 5 дюймів. Про це пише The Wall Street Journal з посиланням на обізнані джерела. Інші подробиці про новинки не наводяться.

Таким чином Microsoft бере на озброєння бізнес-модель Apple, яка самостійно розробляє як апаратну, так і програмну частину своїх пристроїв. До виходу планшетника Surface в жовтні компанія з Редмонда займалася виключно ПО, якщо не рахувати Xbox і Kinect. Про те, що Microsoft і в майбутньому продовжить випускати пристрої під власним брендом, заявив минулого тижня глава компанії Стів Балмер. Проте які це можуть бути пристрої, він не уточнив.

Чутки про власний “виндофоне” Microsoft ходять останні декілька місяців. Першим про нього повідомив аналітик Nomura Рик Шерланд в червні. На його думку, смартфон повинен був вийти восени, разом з Surface, проте Microsoft показала тільки планшетник.

Попередні експерименти Microsoft із смартфонами виявилися невдалими. У травні 2010 року компанія випустила “соціальний” телефон Kin, але інтерес споживачів до нього був практично нульовим. Вже через півтора місяці Microsoft визнала, що смартфон не має перспектив(на нього не можна було встановлювати додаткові застосування), і виробництво чергового “вбивці” iPhone, що не відбувся, було вирішено зупинити.

У жовтні того ж року Microsoft представила мобільну ОС Windows Phone, проте впродовж двох років працюючі на ній телефони продавалися не занадто успішно. Тепер компанія, мабуть, хоче дізнатися, чи вдасться їй підстебнути продажі, випустивши власну модель.

Хай-тек:

Comments are closed.