Південнокорейська компанія Samsung випустила рекламний ролик, в якому смартфони Samsung порівнюються з продукцією Apple.
Хвилинний ролик з назвою «Дорослішання» компанія опублікувала 5 листопада на своїй офіційній сторінці в YouTube. Відео зібрало кілька млн переглядів.
Головний герой відеоролика — молода людина, що користується смартфонами Apple. В кінці реклами він приймає рішення перейти на продукцію Samsung і проходить повз вишикувалися в очікуванні продажів iPhone X черги.
У рекламі відображені такі проблеми iPhone як малий обсяг пам’яті, відсутність захисту від вологи і незручності, пов’язані з відмовою від усіх роз’ємів на користь конекторів lightning, передає «Федеральне агентство новин».
Як повідомляв портал iz.ru, старт продажів нового iPhone X відбувся 3 листопада. У Москві через черги, який зібрався біля магазину re: Store на Тверській вулиці було частково обмежено рух автотранспорту.
Найдорожчу версію iPhone X з об’ємом пам’яті 256 Гб в Москві розкупили за годину після офіційного початку продажів. Ціна такої моделі склала 91 990 рублів.