Samsung готує ребрендинг

Компанія Samsung, що випускає смартфони і планшети з лінійки Galaxy, повністю змінить фірмовий стиль. Нову символіку виробника, включаючи логотип, розробить команда дизайнерів під керівництвом незалежного консультанта Скотта Бедбери. Інформація про це з’явилася на австралійському сайті Channel News.

Бедбери є засновником і главою дизайн-бюро Brandstream. Він відомий створенням айдентики для декількох брендів Nike, а також тісною співпрацею з американською мережею кав’ярень Starbucks.

За словами співрозмовника Channel News, який побажав залишитися неназваним, зміниться також реклама продуктів Samsung. Вони асоціюватимуться з активним способом життя, як у Nike, відмітило джерело.

Видання пояснює ребрендинг тим, що Samsung хоче створити собі міжнародний імідж, щоб успішніше конкурувати з Apple, і менше орієнтуватися на корейських споживачів. Про новий вигляд компанії може бути оголошено на виставці Consumer Electronics Show(CES 2013), яка пройде з 8 по 11 січня наступного року в Лас-Вегасі.

Сучасний логотип Samsung, розроблений дизайн-студией Lippincott & Margulies, є синім овалом з написом компанії білими буквами. Він використовується з 1993 року. На усіх попередніх фірмових знаках виробника, з 1938-го по 1992-ій, були зображені три зірки(так переводиться назва компанії з корейського).

Comments are closed.