У Foursquare з’явилися рейтинги місць

Геолокаційна соцсеть Foursquare відновила своє застосування для операційної системи iOS, додавши в нього систему рейтингів. Тепер користувачі, які “чекинятся” в кафе, кінотеатрах парках або інших місцях, можуть оцінити заклад за десятибальною шкалою.

Коли користувачі шукають місце через вкладку “Досліджувати”(Explore), вони побачать, наскільки сильно воно сподобалося іншим. При це у формуванні оцінок грає роль безліч інших чинників : “підказки”(tips), популярність, число “лайков”, лояльність і деякі інші, говориться у блозі компанії.

Ввівши рейтингову систему, Foursquare вступив в пряму конкуренцію Yelp і зробив ще один кроком по перетворенню з геолокаційного сервісу в рекомендаційний. Таку стратегію соцсети літа озвучив глава компанії Деннис Кроули.

Нову версію програми для iPhone можна викачати в App Store. Рейтинги також з’явилися в “настільній” версії соцсети за адресою Foursquare.com.

У Foursquare, запущеному у березні 2009 року, зареєстровані більше 25 мільйонів чоловік. Користувачі геосервиса можуть “відзначатися” в місцях, які вони відвідують, і отримувати за кожного “чекин” окуляри. По їх числу вони змагаються з “друзями”, і іноді нагороджуються бейджами. Підприємства сфери послуг можуть притягати додаткових клієнтів, пропонуючи їм знижки або бонуси за “чекин” в соцсети.

Хай-тек:

Comments are closed.