Геолокаційна соцсеть Foursquare відновила своє застосування для операційної системи iOS, додавши в нього систему рейтингів. Тепер користувачі, які «чекинятся» в кафе, кінотеатрах парках або інших місцях, можуть оцінити заклад за десятибальною шкалою.
Коли користувачі шукають місце через вкладку «Досліджувати»(Explore), вони побачать, наскільки сильно воно сподобалося іншим. При це у формуванні оцінок грає роль безліч інших чинників : «підказки»(tips), популярність, число «лайков», лояльність і деякі інші, говориться у блозі компанії.
Ввівши рейтингову систему, Foursquare вступив в пряму конкуренцію Yelp і зробив ще один кроком по перетворенню з геолокаційного сервісу в рекомендаційний. Таку стратегію соцсети літа озвучив глава компанії Деннис Кроули.
Нову версію програми для iPhone можна викачати в App Store. Рейтинги також з’явилися в «настільній» версії соцсети за адресою Foursquare.com.
У Foursquare, запущеному у березні 2009 року, зареєстровані більше 25 мільйонів чоловік. Користувачі геосервиса можуть «відзначатися» в місцях, які вони відвідують, і отримувати за кожного «чекин» окуляри. По їх числу вони змагаються з «друзями», і іноді нагороджуються бейджами. Підприємства сфери послуг можуть притягати додаткових клієнтів, пропонуючи їм знижки або бонуси за «чекин» в соцсети.