Мобільні оператори можуть втратити левової частки свого доходу. Уперше з моменту виникнення технології СМС американці стали відправляти менше текстових повідомлень.
У науковому дослідженні американського ринку мобільних комунікацій аналітик Четан Шарму заявив, що послуги з відправки СМС в США уперше почали втрачати популярність. Він стверджує, що інші країни Заходу вже зіткнулися з цим явищем, і навіть дивно, що в США спад текстових повідомлень почався тільки зараз.
Шарму пояснює зниження популярності СМС конкуренцією з боку соціальних мереж і мобільних застосувань, що надають можливість відправки повідомлень. Свою роль зіграло і те, що оператори не поспішають розвивати свої стратегії в цьому сегменті, повідомляє CNET з посиланням на дослідження.
СМС опинилися в ситуації конкуренції з інтернет-сервісами вже досить давно, як тільки у телефонів з’явилася можливість виходити в Інтернет. За прогнозом дослідницької фірми Ovum, до кінця 2016 року сукупні втрати галузі від «упущених» СМС складуть 54 мільярди доларів. Тоді як кожне коротке повідомлення приносить операторові декілька центів, листування через програми, такі як WhatsApp, KiK, ChatOn або iMessage, обходиться абонентам на порядок дешевше, навіть незважаючи на платний трафік.
На думку експертів Ovum, операторам варто скоріше усвідомити трансформацію, що відбувається, в поведінці абонентів і запропонувати їм нові, такі, що враховують сучасні реалії сервіси. Нині поширення безкоштовних мессенджеров стримує лише наявність великого числа абонентів із звичайними телефонами, на яких подібні програми використати не можна.
Головна перевага СМС, яка поки що не дає мобільним мессенджерам узяти верх — їх універсальність. «Эсемески» можна відправляти і отримувати на будь-яких телефонах, і остаточно витіснити їх з ринку онлайновим конкурентам в найближчому майбутньому навряд чи під силу. Але, враховуючи зростаючу зручність і функціональність мобільних мессенджеров, а також повсюдне поширення смартфонів, дорогим текстовим повідомленням ось-ось доведеться посунутися.