Російська соціальна мережа «ВКонтакте» почала тестувати власну рекламну мережу. З її допомогою власники сайтів зможуть отримувати доход від розміщення оголошень на своїх сторінках, повідомили в прес-службі компанії.
На сторонніх сайтах розміщуватиметься рекламний блок, що зовні не відрізняється від оголошень в самій соцсети, — із заголовком, картинкою і коротким описом. Реклама оплачуватиметься за кліки, а не за кількість показів. Вартість одного переходу визначатиметься через аукціонну систему.
Інструменти, за допомогою яких рекламодавці зможуть «націлювати» рекламу на відвідувачів сторонніх сторінок, будуть аналогічні таким в «ВКонтакте». Наприклад, можна буде відібрати цільову аудиторію за віком, полу, місцю проживанню, або інтересам, які користувачі вказали у своєму профілі.
Що бажають взяти участь в закритому тестуванні рекламної системи можуть відправити заявку на сайті welcome.socialtank.ru. Для усіх партнерів «ВКонтакте» мережа відкриється впродовж двох місяців.