У комп’ютерних іграх можна буде посміхатися і підморгувати

Faceshift — нова технологія, здатна відтворювати міміку гравця на обличчі його віртуального персонажа. Захоплення рухів особи виходить дуже точним і дублюється майже без затримки. Чергова революція в ігровій індустрії не за горами.

Нова технологія використовує контроллер Kinect, розроблений Microsoft для Xbox 360 і ПК. Без додаткової модернізації Kinect здатний тільки сприймати позу людини, що стоїть перед камерою. Використовуючи цей пристрій, можна, приміром, грати у віртуальний гольф, просто розмахуючи руками.

Учені з Федеральної політехнічної школи Лозанни змогли істотно поліпшити технологію Microsoft. Вони написали спеціальну програму, яка дозволяє пристрою якісно аналізувати міміку. Принцип роботи їх системи відносно нескладений — датчик визначає рухи мімічних м’язів користувача і підбирає максимально схожі вирази для віртуальної особи, повідомляє The Verge.

Розробники стверджують, що у їх технології великий потенціал розвитку. Якщо використати швидші камери, затримка при передачі міміки стане практично невідчутною, а точність передачі стане ще більш високою.

Треба відмітити, що Faceshift можна використати не лише в ігровій індустрії, але і для створення комп’ютерної мультиплікації. Великі простори відкриються перед любителями машиними(любительських мультиків, створених на движку гри).

Технологія передачі рухів особи активно використовується в игроиндустрии вже зараз. Приміром, в мультипризначеній для користувача онлайновій грі Everquest 2 синхронізація міміки гравця і персонажа відбувається з використанням веб-камери. Правда, якість передачі рухів особи доки залишає бажати кращого.

Comments are closed.