Соціальна мережа Facebook готує нову редакцію політики управління даними. У рамках нових правил планується ввести вільний обмін інформацією між різними сервісами, що належать компанії Марка Цукерберга. Як пише The Verge, це дозволить поліпшити їх роботу і точніше «націлювати» рекламу.
Окрім цього, не можна буде блокувати повідомлення від інших користувачів. Замість заборони Facebook введе фільтри і інші налаштування в поштовій скриньці.
Іншою важливою зміною стане відмова соцсети від механізму голосування, коли вона оголошує про нововведення. За старими правилами, якщо пост отримує більше 7 000 коментарів, то включається автоматичне опитування. Якщо в голосуванні бере участь хоч би 30% користувачів Facebook(зараз це близько 300 мільйонів чоловік), то соцсеть зобов’язана дотриматися його підсумків.
На думку компанії, із зростанням аудиторії Facebook така система стала недоцільною, оскільки вона сильно залежить від певної кількості відгуків, а не їх якості. Якщо зараз пост легко набере 7 тисяч коментарів, то опитати третину мільярдної аудиторії Facebook практично нереально. Замість голосування пропонується зробити так, щоб користувачі, якщо у них виникнуть питання, могли задати їх безпосередньо главі відділу по конфіденційності даних.