Лунтик став мільярдером, а “Сфера” збільшилася зменшенням

Леді Гага, Джастин Бибер, “Гангнам стайл”, а тепер ще “Лунтик”. Російський мультфільм несподівано увійшов до “клубу мільярдерів” YouTube. Уперше в історії вітчизняного кінематографу кількість переглядів серіалу перевалила за число з дев’ятьма нулями.

Зрозуміло, в першу чергу це величезне досягнення для вітчизняної мультиплікації. Але ще цікавіше розглянути цей випадок з точки зору розвитку Всесвітньої мережі. По-перше, на відміну від зірок світового масштабу, Лунтика дивилися тільки російськомовні глядачі.

А по-друге, серіал адже не просто мультиплікаційний, а розрахований на самий ранній вік. Це означає, що значна, якщо не велика частина з цілого мільярда переглядів, згенерована дошкільнятами, які самостійно заходять в Інтернет з домашнього комп’ютера або батьківського планшета, самостійно знаходять на YouTube мультфільм і дивляться його.

“Інтернет починає перти з усіх щілин. Тобто, у мене дворічна дитина цілком собі спокійно знаходить на айпаде те відео, яке йому потрібне. Діти стають повноцінними гравцями. Їх не можна зовсім точно сегментувати в самому Інтернеті, тому що ми не дуже розуміємо, куди вони ходять, але вони споживають свій власний, дитячий контент. Є якісь спеціалізовані соціальні мережі, спеціалізовані соціальні сайти”, – відмічає засновник LiveInternet Герман Клименко.

У дітей, за словами Германа Клименко, один серйозний недолік – вони швидко ростуть. Через це дитячий контент украй складно монетизувати.

Проте, з такою популярністю, яку придбав Лунтик, – він має повний потенціал перетворитися не лише на того, що повністю самоокуповується, але і в непогано заробляючий продукт. Тим більше що творці серіалу повні творчих планів.

“Ми відчуваємо, і нам пишуть і просто говорять, і зустрічі якісь бувають, що “Хочемо ще, хочемо ще, хочемо ще”. Ось, мільярд переглядів відбувся. Як діти, хочемо ще. Та ми і самі хочемо ще. Тому що ми його теж любимо”, – признається продюсер мультсеріалу “Лунтик і його друзі” Сергій Сельянов.

Виробництво мультфільму триває: вже є сценарії як мінімум на 50 нових серій. Так що, один мільярд переглядів, мабуть, не межа.

* * *

Незвичайний російський інтернет-проект “Сфера”. Це соціальна мережа, доступна тільки на облаштуваннях Apple, а точніше, до недавнього часу тільки на iPad, вийшла в зменшеному форматі для iPhone і iPod.

Додаток не лише став компактніший, але і отримав нові можливості: тепер з його допомогою можна фотографувати або знімати відео, а після – редагувати контент, накладаючи всілякі фільтри і ефекти.

Ну і, звичайно, публікувати усе це в соціальну мережу. Крім того, з новинок – геопоиск. Можна знайти на карті друзів по “Сфері”, що знаходяться поблизу.

Тобто, і FourSquare, і Instagram в одному флаконі. І усе це, як і раніше, у форматі “закритого клубу”. Втім, вступити в нього може будь-який той, що бажає, у якого є iPhone, починаючи від моделі 3GS. Додаток доступний в iTunes. І при цьому абсолютно безкоштовно.

Хай-тек:

Comments are closed.