Російський інтернет-холдинг Mail.Ru Group вибрав ім’я для міжнародної експансії. За словами генерального директора компанії Дмитра Гришина, за кордоном Mail.Ru розвиватиметься під брендом my.com. Про це говориться в прес-релізі, що поступив в редакцію «Вістей.Хайтек».
Як підкреслив Гришин, сервісами Mail.Ru користуються 90% аудиторії Рунета. У зв’язку з тим що компанія добилася успіху в Росії, для неї настав час вийти на зарубіжні ринки.
«Зараз настав час, коли усі ці дії повинні вестися від єдиного імені, яке буде ефективніше за кордоном. Тому ми прийняли рішення про те, що нам потрібне нове глобальне, коротке, таке, що запам’ятовується ім’я. І ми раді представити my.com», — пояснив Гришин.
Зараз my.com веде на сайт із заглушкою c написом: «Щось нове. Щось цікаве. Щось твоє»(Something new. Something interesting. Something yours). Користувачі за бажання можуть залишити адресу своїй електронного пошта — на нього прийде повідомлення, коли ресурс буде запущений.